پودر اویشن یا پودر آویشن، یک ادویه است که از خشک کردن برگ‌ها و گل‌های گیاه آویشن به دست می‌آید. اویشن یک گیاه علفی است که در مناطق مختلف جهان رشد می‌کند و در آشپزی و طب سنتی کاربردهای گسترده‌ای دارد. پودر اویشن دارای طعم و عطر معطر و تلخی است. در آشپزی، از این پودر برای افزودن طعم و عطر متمایز به غذاها استفاده می‌شود. معمولاً در تهیه غذاهایی مانند سس‌ها، مارینادها، غذاهای گوشتی و مرغ و سبزیجات، از پودر اویشن بهره برده می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع طرز تهیه پودر اویشن | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر اویشن یا پودر آویشن، یک ادویه است که از خشک کردن برگ‌ها و گل‌های گیاه آویشن به دست می‌آید. اویشن یک گیاه علفی است که در مناطق مختلف جهان رشد می‌کند و در آشپزی و طب سنتی کاربردهای گسترده‌ای دارد.  پودر اویشن دارای طعم و عطر معطر و تلخی است. در آشپزی، از این پودر برای افزودن طعم و عطر متمایز به غذاها استفاده می‌شود. معمولاً در تهیه غذاهایی مانند سس‌ها، مارینادها، غذاهای گوشتی و مرغ و سبزیجات، از پودر اویشن بهره برده می‌شود.

طرز تهیه پودر اویشن | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



علاوه بر كاربردهاي آشپزي، اويشن داراي خواص آنتي‌باكتريال، ضد التهابي و ضد اكسيداني است. از اين رو، در طب سنتي نيز استفاده مي‌شود. به عنوان مثال، مصرف پودر اويشن ممكن است به كاهش التهابات دستگاه تنفسي، افزايش سيستم ايمني بدن و بهبود عملكرد گوارش كمك كند. همچنين، برخي افراد از اويشن به عنوان يك راه حل طبيعي براي كاهش استرس و اضطراب نيز استفاده مي‌كنند.

با اين حال، قبل از استفاده از هر گونه تكميل‌كننده يا تغذيه‌اي، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد تا تأثيرات آن روي وضعيت شما را در نظر بگيرد.

طرز تهيه پودر اويشن | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طرز تهيه دمنوش آويشن و ليمو-طرز تهيه دمنوش آويشن و پونه-طرز تهيه دمنوش آويشن و زنجبيل و دارچين-طرز تهيه دمنوش آويشن براي سرماخو خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع طرز تهيه پودر اويشن را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
طرز تهيه پودر اويشن | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع طرز تهيه پودر اويشن در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طرز تهيه دمنوش آويشن و ليمو-طرز تهيه دمنوش آويشن و پونه-طرز تهيه دمنوش آويشن و زنجبيل و دارچين-طرز تهيه دمنوش آويشن براي سرماخو با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از طرز تهيه پودر اويشن را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

طرز تهيه پودر اويشن | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و طرز تهيه پودر اويشن و طرز تهيه دمنوش آويشن و ليمو-طرز تهيه دمنوش آويشن و پونه-طرز تهيه دمنوش آويشن و زنجبيل و دارچين-طرز تهيه دمنوش آويشن براي سرماخوردگي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

طرز تهيه پودر اويشن | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آويشن به‌طور كلي در بهبود وضعيت سيستم ايمني، دستگاه‌هاي تنفسي، گوارشي، عصبي و بخش‌هاي ديگر بدن تأثير بسياري دارد. زماني كه پاي سلامتي به ميان مي‌آيد، اين گياه مانند يك موتورخانه‌ي قوي عمل مي‌كند.
۱. آويشن در بهبود گلودرد مؤثر است
روغن آويشن يكي از قوي‌ترين ضدميكروب‌هاي طبيعي است كه به عنوان دارويي مؤثر در درمان گلودرد استفاده مي‌شود. روغن آويشن حاوي كارواكرول است. به همين دليل يكي از مهم‌ترين روغن‌ها براي تسكين گلودرد محسوب مي‌شود.
در مطالعه‌اي كه به‌تازگي توسط دانشكده‌ي بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لودز در لهستان انجام گرفته، روغن آويشن به ۱۲۰ گونه‌ي مختلف باكتري‌ جداشده از بيماران مبتلا به عفونت‌هاي حفره دهان، دستگاه تنفسي، ادراري و تناسلي واكنش نشان داده است. نتايج حاصل از اين پژوهش نشان مي‌دهد روغني كه از گياه آويشن گرفته مي‌شود، فعاليت بسيار قوي در برابر تمامي سويه‌هاي باليني دارد. اين روغن حتي بر روي سويه‌هاي مقاوم به آنتي‌بيوتيك، اثر بسيار خوبي دارد. دفعه‌ي بعد كه گلودرد داشتيد، حتما مقداري آويشن به سوپ خود بيفزاييد و چاي آويشن بنوشيد زيرا كه تسكين‌دهنده درد و ازبين‌برنده‌ي ميكروب است.
۲. باعث كاهش فشار خون و كلسترول مي‌شود
مصرف آويشن منجر به توليد موادي مي‌شود كه ضد فشار خون هستند. به همين دليل اين گياه فوق‌العاده، انتخاب مناسبي براي كساني است كه از علائم فشار خون بالا رنج مي‌برند. مطالعه‌اي كه به‌تازگي روي حيوانات انجام شده، نشان داده كه عصاره‌ي آويشن مي‌تواند ضربان قلب افرادي را كه فشار خون بالا دارند، كاهش دهد.
اين پژوهش هم‌چنين نشان داده است كه در اثر مصرف آويشن، سطح كلسترول خون، تري گليسيريد و كلسترول بد (ليپوپروتئين كم‌چگالي) نيز كاهش يافته است؛ اين درحالي است كه هم‌زمان سطح كلسترول خوب (ليپوپروتئين پرچگالي) افزايش يافته است. به جاي اين كه به غذا بيش از اندازه نمك اضافه كنيد، گياهان و ادويه‌جات مفيدتر مثل آويشن را در وعده‌هاي غذايي روزانه‌ي خود بگنجانيد.
۳. از مسموميت غذايي جلوگيري مي‌كند
آويشن نه تنها مي‌تواند از آلودگي مواد غذايي جلوگيري كند، بلكه مي‌تواند از غذاهايي كه قبلا آلوده شده‌اند آلايش‌زدايي كند. در جريان مطالعات متعددي كه در ميكروبيولوژي مواد غذايي (Food Microbiology) منتشر شده است، محققان دريافته‌اند كه روغن آويشن مي‌تواند كاهويي را كه با شيگلا (ارگانيسم عفوني كه مسبب اسهال است و مي‌تواند آسيب‌هاي جدي به روده وارد كند) آلوده شده است، آلايش‌زدايي كند. شستن محصول در محلولي كه فقط حاوي يك درصد روغن آويشن است، مي‌تواند تعداد باكتري‌هاي شيگلا را به زير مقدار قابل تشخيص كاهش دهد.
با افزودن آويشن به وعده‌ي غذايي بعدي، در واقع مي‌توانيد احتمال ابتلا به بيماري‌هاي ناشي از غذاي مسموم و آلوده را كاهش دهيد. آويشن تازه را به سالادي كه خودتان درست مي‌كنيد، اضافه كنيد تا سبزيجات خامي كه در آن استفاده كرديد، سالم‌تر شوند و با اطمينان بيشتري آنها را مصرف كنيد.
۴. شما را سر حال مي‌كند
محققان كارواكرول موجود در اين گياه دارويي را مورد مطالعه قرار داده‌اند و نتايج اين مطالعات نشان مي‌دهد كه اين ماده تأثير بسيار مثبتي بر حال و روحيه‌ي فرد دارد. نتايج پژوهشي كه در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، نشان داد زماني كه كارواكرول به مدت هفت روز متوالي بين حيوانات توزيع شد، سطح دوپامين و سروتونين در قشر جلوي مغز و هيپوكامپ افزايش يافت؛ دوپامين و سروتونين، دو انتقال‌دهنده‌ي عصبي مهم هستند.
طبق داده‌هاي اين پژوهش، كارواكرول مولكولي است كه باعث فعال‌تر شدن مغز مي‌شود و با تنظيم انتقال‌دهنده‌هاي عصبي به وضوح بر فعاليت مغز اثر مي‌گذارد. نتايج اين مطالعات نشان داده است كه اگر آويشن به‌طور منظم و به مقدار كم مصرف شود، باعث مي‌شود حس و حال بهتري داشته باشيد.
۵. خواص ضد سرطاني دارد
خواصي كه اين گياه دارد، مي‌تواند در مبارزه با تومورها و سرطان اثربخش باشد. به‌خصوص كارواكرول كه تركيب اصلي سازنده‌ي اين گياه پرخاصيت است، خاصيت ضد تومور بودن از خود نشان داده و آويشن را به گياهي مفيد براي مبارزه با سرطان تبديل كرده است.
اخيرا پژوهشي نيز در كشور چين انجام شده و نتايج آن را Anti-Cancer Drugs منتشر كرده است. اين پژوهش نشان مي‌دهد كارواكرول باعث جلوگيري از تكثير و پخش شدن رده‌هاي سلولي‌ سرطان روده‌ي بزرگ مي‌شود. به‌طور كلي تحقيقات نشان مي‌دهند كه كارواكرول پتانسيل زيادي براي پيشگيري و درمان سرطان روده‌ بزرگ دارد.
۶. آويشن درمان طبيعي برونشيت است
چندين قرن است كه از آويشن براي درمان سرفه و برونشيت استفاده مي‌كنند. در مطالعه‌اي كه توسط مؤسسه‌ي «Practice for Internal Medicine and Pneumology» در آلمان انجام شد، از درماني خوراكي كه تركيبي كه از آويشن و پيچك بود استفاده شد. گروهي كه با اين دارو تحت درمان قرار گرفتند، كاهش ۵۰ درصدي ميزان سرفه داشتند و اين پيشرفت در درمان اين گروه، دو روز زودتر از گروهي كه شبه‌دارو به آنها تجويز شده بود حاصل شد. علاوه بر اين، گروهي كه با تركيب آويشن و پيچك درمان شدند، بيشتر از گروه ديگر دچار عوارض جانبي نشدند و مي‌توان گفت اين درمان اصلا عوارض جانبي جدي در پي نداشت.
تحقيقات بيشتر اين موضوع را تأييد كرده و نشان مي‌دهد كه آويشن درمان طبيعي و بسيار مؤثر برونشيت است.
طرز تهيه پودر اويشن | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طرز تهيه دمنوش آويشن و ليمو-طرز تهيه دمنوش آويشن و پونه-طرز تهيه دمنوش آويشن و زنجبيل و دارچين-طرز تهيه دمنوش آويشن براي سرماخو مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 112 بازدید دیروز 327 بازدید کل 591737

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .